Sentrale ansvarsoppgaver i stillingen vil være å videreutvikle servicetilbud og handelsplattform for utstillere. Dette for å skape den gode kundeopplevelsen i tråd med målene i den digitale strategien. Rollen gir store muligheter for påvirkning og resultatoppnåelse, og til personlig og faglig utvikling.
Utviklingen av handelsplattformen er godt i gang i samarbeid med Digitalavdelingen, og en pilot er etablert med utvalgte kunder. Rollen får fullt eierskap og prosessansvar for videre utvikling av netthandelsløsningen. Stillingen har personalansvar for medarbeiderne i Serviceavdelingen.
Ansvarsområder og arbeidsoppgaver
- Daglig operativ ledelse av Serviceavdelingen
- Sette ny strategi og videreutvikle avdelingen i takt med organisasjonsutviklingen i NOVA Spektrum
- Oppnå avdelingens salgsmålsettinger og mål for kundetilfredshet
- Gjennomføre avdelingens strategier og planer
- Digitalisere og modernisere NOVA Spektrum Service – forsterke de gode kunde opplevelsene med mål om sømløs og effektiv handel
- Overordnet kunde- og prosjektkontakt for alle arrangement, deltakelse i planmøter med prosjektleder, tilbud og ordre til utstillere.
- Overordnet produktansvar for avdelingens systemer. Lansere ny handelsplattform og løpende utvikle denne
- Med ny netthandelsstrategi, utarbeide konsepter, produkter, kampanjer og automatisere avdelingens arbeidsprosesser
- Ansvar for leverandørkontakt og oppfølging
- Ansvar for arrangementsservice, utstillerbutikk og inngangslogistikk ved arrangement
- Budsjettering, prognoser og prissetting i avdelingen
Vi ser etter deg som er
- Tydelig, trygg og inkluderende leder – god til å få med seg folk
- Erfaring fra endringsledelse
- Utviklingsorientert
- Kunde- og resultatorientert, med kommersiell legning
- God på samhandling og forventningsavklaring
- Strategisk – må kunne se det store bildet
- Serviceinnstilt og løsningsorientert
- God på gjennomføring og prioritering
Erfaring og Faglige Kvalifikasjoner
- Relevant erfaring fra serviceledelse
- Erfaring fra å bygge og lede team
- Relevant erfaring fra digitalisering og utvikling av nettbaserte tjenester
- God teknologiforståelse, kjennskap til teknologier for netthandel
- Erfaring fra å lede større prosjekter
- God forretningsforståelse og salgserfaring
- Erfaring fra endringsledelse og kontinuerlig forbedringsarbeid
- Må kunne kommunisere godt på norsk og engelsk, skriftlig og muntlig
Vi kan tilby:
- En unik arbeidsplass!
- Spennende og varierte arbeidsoppgaver i en organisasjon i utvikling og vekst
- Et svært godt og kompetent faglig miljø
- Meget godt arbeidsmiljø med hyggelige kollegaer
- Moderne og funksjonelle lokaler sentralt på kollektivt knutepunkt
- Konkurransedyktige betingelser
Stillingen rapporterer til Direktør Operations, og arbeidssted vil være NOVA Spektrum sine lokaler på Lillestrøm.
For mer informasjon om stillingen kontakt vår rådgiver Jon Dissen i JP Cornerstone på mobil +47 900 37 900.