jobb i nova spektrum

Våre kundeserviceløfter – sånn gjør vi det hos oss

I NOVA Spektrum har vi forventninger om at alle våre medarbeidere skal bidra til å gi våre gjester en god opplevelse når de besøker oss.  For å sikre at alle kjenner til hvordan vi skal opptre for å fremstå som profesjonelle og serviceorienterte, har vi utarbeidet fire enkle kundeserviceløfter.

I NOVA Spektrum gir vi ALLTID våre gjester en god besøksopplevelse:

  1. Vi gir våre gjester full oppmerksomhet
  2. Vi møter våre gjester på en vennlig og positiv måte
  3. Vi gjør det enkelt for våre gjester å benytte alle våre tilbud
  4. Vi viser initiativ og hjelper våre kollegaer


Kundeserviceløftene gjelder for alle ansatte uavhengig av rolle og funksjon – og uavhengig av om våre gjester er besøkende, utstillere eller andre.



Om arbeidsgiveren

I over 100 år har NOVA Spektrum tilrettelagt for møteplasser som genererer positive ringvirkninger for nærings- kultur- og organisasjonsliv. Med over 700.000 besøkende og 5.000 utstillere hvert år samler vi store mengder strukturerte og ustrukturerte data, for eksempel når noen bruker våre digitale flater, når de kjøper billetter og når de kommer til arrangementene våre og beveger seg rundt i arenaene. Eller når utstillere melder seg på og gjør bestillinger av utstyr og tjenester. 

Nå skal vi i gang med flere spennende oppgaver. En større satsing på Food & Beverage er et eksempel på dette. Vi satser også for fullt på å utvikle nye digitale tjenester som skal forbedre kundeopplevelsen for besøkende og utstillere. I tillegg skal våre to arenaer, NOVA Spektrum i Lillestrøm og Oslo Spektrum utvikles med enda flere møteplasser, boliger, bygulv og næringsliv. I Lillestrøm skal det bygges en helt ny bydel, og i Oslo skal Spektrum bygges ut med et nytt høyhus, nye møteplasser og et levende bygulv med utadrettet virksomhet.